SELAMAT DATANG KE BLOG FARADILA

Selamat datang ke halaman blogku.Terima kasih kerana sudi meluangkan sedikit masa anda yang amat berharga untuk membaca dan mengikuti blogku ini. Tiada apa yang ada disini melainkan luahan hatiku ini.Sekiranya ada yang terasa hati atau apa sekalipun, anggaplah ianya tiada kena mengena dengan diri anda atau sesiapa pun melainkan diriku ini.Maaf dipinta andai tersilap bicara, terkasar bahasa atau apa sahaja.Senyum-senyum selalu.Selamat mengikutinya.Terima kasih.

Rabu, 24 Julai 2013

06 JULAI 2013 DIVIDER LA PULAK - Yuhuu....... yang ni lagi aku suke. Suke2 :-)

Divider o divider atau pembahagi ruang. Memang terus terang aku katakan yang ni memang aku suka sesangat sebab dah lama aku impikan. Dah lama aku kata ngan suami nak wat pembahagi ruang tuk rumah kami sebab biarlah tak nampak terus ke dining. Lagipun masa tu meja kami tau je la macam mana, lainla cam meja sekarang kan.

So, setelah perbincangan dibuat dengan Aizat yang dulu penah datang tuk bagi quotation buat kabinet belakang tapi kami tak jadi buat, bagi deposit. Sekejap je dieorang dah datang pasang. Aku kata sebelum raya boleh tak siap, die kata bukan sebelum raya, sebelum puasa die dah leh pasang. Lagilah aku suke sebab lagi cepat lagi bagus. Sementara duit ade. Ni kira belanjawan ke 5 tu agihan duit KWSP aku. Korang tengok je la gambar dieorang wat keje dari kul 10.30 pagi sampai 11.30 malam. 13 jam tu.


Mula2 datang

Letak la mana nak letak

Cari ruang bernafas dulu

Dah mula keje da

Ukur jangan tak ukur

Ruang tepi dah naik da

Kabinet tersorok, idea yang bagus. Penggunaan ruang yang berkesan

Siap.....bila pintu dibuka

Bila pintu di tutup macam kabinet kan?

So far ok sangat bekerjasama dengan Aizat ni sebab dia suruh kami bagi idea, anggaran budget dan dia cube cari harga terbaik untuk design kami yang diolah semula oleh die. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan